Sunday, May 29, 2016

Tribal

I made an image for the Tribal. I started with pencil, then Photoshop, then Paint Tool SAI and then Photoshop again. I still can't figure out, how to color gray pencil drawings.


What does that mean - Tribal?

Iegrāmatošanai: Pēc ilgiem laikiem man atkal uznāca besis. Es aizvilkos ar vienriteni līdz Merlai, bet tur kā reizi notika nakts maratons. Tad es nejauši uzbraucu virsū vienai izklaidīgai meitenei, tad nepaklausīju apsardzei un nobraucu, kur nebija neskrējējiem paredzēts.. un tad man panesās melnie.. Pa neceļu neceļiem aizvilkos lēkāt līdz Štrosenes skeitborda parkam, kur kādu stundu vienatnē pārdzīvodams visu savas iedomātās pasaules sāpi, pamanīju, ka mani vērot ieradies kaķis. Depresuha atslāba un es biju spējīgs aizvilkties līdz mājām. Pēc dušas sadzēros saldo un tagad liekas, ka viss ir gandrīz labi. Tālumā skan maratonistu uzmundrinājumu bungas un taures, kaut kur tuvumā ieaurojas marta kaķi (pirmo reizi Luksemburgā dzirdu kaķus maurojam), bet man ir vienkārši skumji. Taču šīs skumjas ir paciešamas, tās vairs nav melnas, tikai tādas dūmakainas un netīri pelēcīgas. Gan pāries. Viss reiz pāriet.

No comments:

Post a Comment