Monday, October 24, 2016

Air Kiss

This is for a competition. On the other hand, I still looking for, how to coloring my book.


bla bla bla

Iegrāmatošanai: parīt došos uz Latviju. Šīs dažas dienas solās būt īpatnējas, ja ņem vērā, ka man jāpaspēj ieziemot ūdens šahta mājai (es nesaprotu, kurš ir izgudrojis, ka pie privātmājām ir jābūt kādām stulbām šahtām, kas katru rudeni jāpako ciet un pavasari vaļā), jāapgraiza koki, krūmi un jāsavāc kritušās lapas, ko muterīte nav varējusi savākt, jāsakopj dzimtas kapi, jāiedzer ar Aināru, jo viņam tieši tajā laikā ir kāzu desmitgade, kur es biju klāt kā oficiāls liecinieks, nebūtu slikti apciemot Pingvīnu, kurš ir salauzis kāju tik traki, ka atrodas slimnīcā (es labprāt aizdotos uz turieni viņu paķircināt, man vispār patīk apciemot cilvēkus slimnīcās), jāsatiek Santa (tas laikam nenotiks, jo negribu viņu aplipināt ar angīnu), jāpaspēj līdz otrdienai izārstēt vieglā angīna.. un jānopērk kāda jauna lasāmviela (piemēram, Peļēvina pēdējais sagudrojums).. un kedas, ko deldēt uz vienriteņa, jo šīm neturas vairs zole un drīz būs jāsien tās ar izolācijas lentu, lai neizjuktu, un pie higiēnista nedrīkst aizmirst aizkāpt. Un vēl, šitas viss jāuzraksta uz lapiņas, lai neaizmirstu trīs dienās sadarīt.

No comments:

Post a Comment