Friday, December 23, 2016

fog-man

I finished an illustration for a fairytale. It's about fog and creature who lives there .. or who lives in children imagination. Children should stay home and wait until a fog will disappear.



fog-creature

Iegrāmatošanai; man pēkšņi bija uzmetusies tieksme locīt origami kastītes (kubiņus) no papīra. Aizvakar vienā tādā akvareļu papīra kubā ieliku šokolādes konču, aizlocīju ciet un pa ceļam uz treniņu atdevu nepazīstamai meitenei kā Ziemassvētku dāvanu. Es šo meiteni redzu gandrīz karu reizi pieturā, kad gaidu 11 autobusu, lai dotos uz Binheni un autobusā mēs mēdzam stāvēt netālu. Tā nu man radās vēlme iepriecināt viņu ar tādu jokainu dāvanu.. bet varbūt es tik sabiedēju nabaga beibi.



Uzzīmēju arī bildi pasakai un sapratu, ka tie viens ar otru nu nemaz nesapass.

No comments:

Post a Comment