Tuesday, December 5, 2017

Hares

Yeah, and now I have a laptop (ok, it's not new at all but I am poor artist.. ok?!) with linux and scanner which also works well..


dreadful hares.. booo!

Iegrāmatošanai: tā nu lūk pie visām manām nelaimēm pievienojās arī tā, ka nu esmu kļuvis par linuxistu. Tā stunda nāca un mans kopis ar Windu nomira pilnīgi un neatgriezeniski. Tā kā naudas licenzētai programmatūrai neizdodas nopelnīt, tad jālieto to kas ir - haļava. Un pie datora es arī tiku veca, bet ar krutu moni. Tagad es redzu, kāpēc islandieši bakstījās par visādiem man nesaskatāmiem pleķiem bērnu ilustrāciju grāmatai, ko viņiem zīmēju. Taču tagad es to tā pat nevarētu izkrāsot, jo tās Linux programmas tak ne velna nevelk darīt to, ko vecā kompītī ar Adobes CS fotošopu un ilustratoru varēja darīt īzī. Nu mani vienīgie uzticamie draugi baltu plankumu aizķēpāšanā ir zīmulis un flomītis.

No comments:

Post a Comment